tisdag, november 20

Klok som en pudel.

Nu kom jag på en sak jag såg på TV härförleden; Ett klipp från "Americas Funniest Home Videos". Det är alltid på på gymet, och där står jag på crosstrainern och genomlider hur stackars människor flyger av trampoliner och motorcyklar. Sen är det alltid någon som gifter sig och på bröllopsmottagningen faller handlöst över tårtan. Ofta är det också någon som fastnar halvvägs över det staket som denne inte riktigt klarar av att hoppa över. Usch, jag ryser av obehag. Och ibland skrattar jag rakt ut.


Så till klippet häromdagen: En man har lagat kalkon i ugnen och ska skära upp den. Han kallar på sin fru och säger "Herregud, den har en kalkonunge i magen". Ut från kalkonens kropp drar han en mini-kalkon, som också är perfekt stekt. "Jeeeeuuuuw, har vi fått en som är gravid" utbrister frun och ringer ett larmnummer för att kontrollera om det är olagligt att äta ofödda djur. Där står jag på SATS och nästan kräker rakt ut - fan så äckligt att kalkonens bebis har tillagats inuti sin mamma. Här kommer anledningen till att denna video var med i "AFHV": "Fåglar lägger ägg! Alla vet det utom du. Vi stoppade in en pärlhöna i kalkonen för att lura dig. Hahaha, du är så dum" hånskrattar mannen. 

Och exakt hur dum tror ni att jag kände mig då.

2 kommentarer:

  1. This treadmill provides a large jogging and walking pad to enhance your comfort and ease during physical exercise
    routines.

    Have a look at my homepage; Http://Www.Getfitnstrong.Com/Bowflex-Dumbbells/Bowflex-Selecttech-552-Adjustable-Dumbbells

    SvaraRadera
  2. Obtaining the option to work with both a heavier bodyweight or a lighter fat far more or significantly less
    immediately is refreshing.

    Take a look at my blog :: bowflex selecttech 552

    SvaraRadera