lördag, oktober 13

Stressen.

Nu var det precis totalt panikartat här hemma! Jag for runt som Peter Griffin på Redbull, och vände upp och ned på ALLT i jakt efter mitt pass. Varför tappar man bort passet precis innan man ska resa, när man håller på att packa?! tänkte jag och svor långa ramsor inombords. Jo! - det är för att man upptäcker att det är borta just eftersom man ska använda det. Hade man inte behövt det hade man ju aldrig vetat att det var borta. Jag var så förvånad över mig själv också; Går omkring med den tydligen felaktiga uppfattningen om att jag är en sån som har koll.

Men kära ni, nu blev detta en solskenshistoria ändå - TACK OCH LOV. Och varför finns det man letar efter alltid på det sista stället man tittar? - för sen slutar man leta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar